wtorek, 8 sierpnia 2017

Czy zmiany są nam potrzebne?

Niedawno robiłam sobie próbne matury z angielskiego i trafiłam właśnie na to pytanie. Nawet nie wiecie jaka była moja radość, gdy w końcu trafiłam na coś, co jest dla mnie znane. Często zadaje je moim znajomym, rodzinie, ogólnie przeróżnym osobą. Bardzo mnie zawsze ciekawi jaki pogląd mają na ten temat inne osoby. Stąd postanowiłam tym razem zadać Wam właśnie to pytanie.
 
Niektórzy mówią, że zmiany są nam potrzebne, bo bez nich będzie tylko rutyna, a inni uważają, że nie potrzeba niczego zmieniać. A jak to jest ze mną?







Osobiście uważam, że zmiany są potrzebne. To dzięki nim mamy możliwość jakiegokolwiek rozwoju i poprawy naszych życiowych błędów. Dzięki zmianom nie stoimy stale w miejscu. A kto to lubi?

Zawsze warto iść do przodu, aby poznawać nowe miejsca, nowych ludzi, spełniać swoje marzenia i odnajdywać się w nowych sytuacjach. Rutyna jest nudna. Nic się nie dzieje, nasze ciało się przyzwyczaja, a umysł przestaje poprawnie funkcjonować. Brak jakiejkolwiek adrenaliny również nie pomaga. To dzięki temu uczymy się podchodzić z dystansem do świata.

Rozumiem, że zmiany są ciężkie i lekkie, ale dlaczego nie zaryzykować? Po co dusić się w codzienności, kiedy można zaczerpnąć zupełnie nowego dla nas powietrza. Poza tym gdyby nie zmiany, nie osiągalibyśmy sukcesów, a przecież możliwość jakiejkolwiek wygranej jest pozytywnym doświadczeniem.

Wydaje mi się, że to dzięki wybieraniu nowych ścieżek, stawianiu sobie nowych celów, planów, marzeń, stajemy się lepsi, mądrzejsi, mocniejsi i wytrwalsi. Uczymy się konstruktywnej krytyki, która w późniejszych latach okazuje się bardzo ważna. Nabieramy także nowych doświadczeń, które potem możemy wspominać. A o czym tu opowiadać, kiedy nasze życie z dnia na dzień toczy się tak samo? No właśnie, o niczym.

Według Was zmiany są potrzebne? Jakie macie do tego nastawienie?
Pozdrawiam, Julczi :D

14 komentarzy:

  1. Zależy też pewnie od charakteru człowieka- niektórzy nie lubią zmian, bo boją się że wpadną z deszczu pod rynnnę- i tak potrafią spocząć na laurach i tkwić tak latami.... :/

    Ja również uważam, że zmiany są nam ogromnie potrzebne- właśnie jeśli chociażby chodzi o rozwój, spelnianie marzeń, dążenie do wyznaczonych celów :)


    P.S. dziękuję za przemiłe słowa i cieszę się, że masz te zdanie jak ja :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także uważam, że zmiany są nam potrzebne, czasami nawet bardzo.
    Mogą to być zmiany bardzo błahe, kolor, czy długość włosów, styl i wiele innych.
    Zmiany bardzo potrafią pomóc. Świetny post :D
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany jak najbardziej na tak :) Trzeba iść do przodu, bo szkoda czasu na tkwienie w tym samym miejscu
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się. Tylko one dają nam możliwość rozwoju i osiągania większych celów :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bardzo lubię zmiany i dość często czuję ich potrzebę (najczęściej pada na moje włosy).
    Tak właściwie to codziennie się coś w nas zmienia, dowiadujemy się więcej, każde wydarzenie zmienia nas w jakimś stopniu, więc zmiany są codziennością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany sa potrzebne ale jesli oczywiscie prowadza do czegos dobrego :D Fajny post :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany są nam jak najbardziej potrzebne. To dzięki nim się rozwijamy, zmieniamy coś w swoim życiu na lepsze, zauważamy jakieś niedociągnięcia i staramy się je stopniowo zmieniać. Bez takich zmian życie byłoby naprawdę monotonne i nudne!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno zmiany są potrzebne, ale sama nie wiem jaki jest mój stosunek do tego. Z jednej strony wiem, że są potrzebne i dają powiew świeżości, ale z drugiej trochę się boje. Staram sie zaleźć na to złoty środek :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. W pewnym sensie są potrzebne. Niekoniecznie diametralne zmiany, ale człowiek potrzebuję czasem takiej odskoczni od rzeczywstości :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam, że zmiany są potrzebne (i przy okazji uwielbiam je) :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zmiany i uważam, że są one potrzebne.
    Czasem warto coś zmienić, by w nasze życie nie wkradła się zbędna monotonia :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog!

    Wpadnij też do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zmiany ! Ale nie wszystkie ! ;) Zmian w związku nie potrzebuję, cenię sobie poczucie bezpieczeństwa i miłość. Ale uważam że zmiany są potrzebne w naszym życiu, zawsze to jest jakieś urozmaicienie ! No i dzięki zmianom stale się rozwijamy ! Bo gdy stoimy w miejscu bez zmian, to o rozwoju raczej nie ma co mówić ;)

    OdpowiedzUsuń